Now I'll tell u everything del 2

Min rapport över "pluggveckorna" i Paris fortsätter. En tisdag gick vi till den lilla baren Le Motel vid Bastille, där de serverade goda drinkar och hade releasefest för bandet My Girlfriend Is Better Than Yours. Det var så mycket folk att vi fick klastrofobi emellanåt...



Precis som vi i princip alltid tillbringar en natt i veckan på Truskel, har Pop In alltid bokat alla våra söndagar. Men så kom det en söndag då jag istället gick på bio och blev kär i en vampyr...



Sedan har jag även jobbat nästan varje dag, läst hundra böcker, sett alla fem Harry Potterfilmerna och blekt tänderna med något amerikanskt som Kelly släpade med sig till Paris efter lovet. Små jobbiga geléremsor att ha i munnen 30 minuter per gång två gånger om dagen under två veckors tid...



När min syster var här i december tog hon med sig ett broderarkit till mig. Det är också en bra sysselsättning när man inte har någon lust att plugga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0