Now I'll tell u everything del 1

Examensproven är finally över! Den där enorma klumpen som handlingsförlamat mig i veckor försvann på en sekund i tisdags kl. 13.15 när det sista muntliga testet var avklarat. Nu måste jag bara vänta i en sisådär tre veckor för att få reda på om jag faktiskt klarade det ou pas...

Men så vad gjorde vi egentligen under den tid som vi borde ha studerat som små duktiga möss, så som de andra finurliga små figurerna i vår klass gjorde? En himla massa musik, vampyrer och en och annan blomma var vad vi gjorde. Det började med att vi gjorde en fredag på Showcase under Pont Alexandre III, med Ludovic och hans vänner. Där gjorde Clint Is Gone musik.




En lördag tillbringade jag och Nazanin natten inne på festens festliga toalett. Amanda var en social liten sak som sprang runt där ute och skaffade sig nya bekantskaper, men för oss två var det lite för mycket svensk DNA för en kväll. Iaf en viss sorts svensk DNA som man ibland kan stöta på här, och som är lite för blond och lite för blåögd...På väg hem halkade jag på en stor isfläck. Så går det när man hittar blommor där blommor inte ska hittas.

Sedan kom en onsdag och då gick vi till den gamla tågstationen La Fleche D'or för att lyssna på The Yolks. Det var trevligt. Trevligare. Trevligast. På ett ungefär. Bara så ni vet är jag the new face! Vad nu det betyder...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0